Běžně se setkávám s inzeráty / popisy pozic podobnými tomuto:
Navzdory aktuální ekonomické situaci a vysoké míře inflace stále platí, že v IT odvětví je poměrně snadné najít lepší práci. Šikovných a kvalifikovaných odborníků je na trhu stále nedostatek. Dobrou zprávou je, že podle Českého statistického úřadu a jím zveřejněných údajů o vývoji českého trhu práce za 2. čtvrtletí roku 2022 v IT aktuálně pozorujeme zvyšující se zaměstnanost a relativní nárůst počtu zaměstnanců. V oblasti informačních a komunikačních činností došlo meziročně k navýšení počtu…
Často od zákazníků slyším, že jim na popisy pozic kandidáti nereagují moc dobře, nebo vůbec. Není se čemu divit, pokud popisy rolí nedávají smysl, nebo vypadají už léta stejně, případně pokud neobsahují relevantní informace. Pojďme se dnes podívat na to, jak při tvorbě popisu pozice postupovat a čemu se vyhnout.
„Hledáme k nám do firmy nové kolegy šikovné technicky, příjemné lidsky, zkrátka IT nadšence, se kterými si budeme rozumět.“